aJHier Admin
Mesaj Sayısı : 10 Kayıt tarihi : 18/06/11 Doğum tarihi : 04/12/91 Nerden : Çanakkale Cinsiyet :
| Konu: Performans Kodları C.tesi Haz. 18, 2011 11:30 am | |
| 1) ai_corpseCount [0-64] : Oyun sirasinda anlik görüntü karesindeki ceset görme sayisini belirleyen komuttur . Max. deger girildiginde (64) anlik karedeki bütün cesetleri görmenizi saglar . Ne kadar küçük deger girilirse performansta o kadar artis görülür . 0 degeri girildiginde oyun kitlenebilir. Örn: /ai_corpseCount 3 (3'ten fazla cesetleri göstermez)
2) cg_brass [0,1] : Silahtan çikan mermi kovanlarini görmeyi yahut kapamayi saglayan komut . Kapamak performansi arttirir . 0 degeri kapar 1 açar .
3) cg_marks [0,1] : 0 degeri girilirse kursun , bomba , patlama , çimdeki ayak izleri gibi belirleyici detaylari kapar . Kapamak performansi artirir.
4) cl_mouseAccel [0,100] : 1 ve üzeri degerler girildiginde mouse'unuzun hareket hizini belirli oranda arttirir.
5) com_Hunkmegs [80,512] : Oyun için kullanilacak RAM miktarini belirler. 1GB RAM kullananlar için 512 degeri girilmesi faydali olur.
6) com_maxfps [0,1000] : Fps 'nin sinirlandirilmasini saglayan komuttur . 0 degeri girildiginde limit kalkar , onun disindaki degerler girildiginde örnek /com_maxfps 60 fps'niz max 60'a sabitlenir ve üstüne çikamaz.
7) r_aasamples [1,4] : Options menüsüne girmeden oyun esnasinda Antialiasing degerinizi degistirmenizi saglayan komut. 1 degeri AA'yi kapar.
r_anisotropy [0,16] : Options menüsüne girmeden oyun esnasinda anisotropy degerinizi degistirmenizi saglayan komut. Default 8x olarak ayarlanmistir. Deger artirimi Texture (bitmap) kalitesini arttirirken , performansi düsürür.
9) r_drawDecals [0,1] : cg_marks komutuyla benzer komut.
10) r_drawsun [0,1] : 0 degeri girildiginde günes ve gökyüzü detaylarini kapatir.
11) r_fullscreen [0,1] : Fullscreen 'den çikip tekrar dönmek için girilen komut.
12) r_gamma [0,5-3,0] : Görüntü parlakligini degistirmeye yarayan komut .
13) r_glow [0,1] : Bulut ve benzeri göz alici ögeleri açip kapamaya yarayan komut.
14) r_lodbias [-1000-0] : 0'dan düsük degerler girildikçe Detaylari (asker vb. ) daha belirgin hale getirmeye yarayan komut.
15) r_lodscale [1-4] : Lodbias degerini hesaplayip , yakinlastikça ögelerin detaylarini artirmayi saglayan komut.
16) r_displayrefresh : Görüntünün yinelenmesini saglayan komut.
17) r_mode [0,1,2,3-] : Çözünürlük ayarini yapan komut. 0 = 640*480 , 1= 800*600 , 2= 1024*768 ...
1 r_zfeather [0,1] : Sis efektlerini açip kapayan komut. Ayni zamanda (Soften Smoke Edges) 'den de ayarlanabilir.
19) rate : Serverda gerçek pinginizi almanizi saglayan komuttur . Serverlarin kendine özgü rate ayarlari vardir . Genel olarak 25000 degeri girilmesi faydali olur.
seta com_hunkmegs "256" // half of your system ram seta ai_corpsecount "1" // 0 crashes the game seta sys_sse "1" // if your processor supports sse (most do) seta cl_mouseAccel "0" // turns off mouse accel Alintidir // binds bind f11 "r_applypicmip" bind f10 "r_gpusync 3" // if you get mouse or keyboard lag bind f9 "r_gpusync 0" // rates seta rate "25000" seta snaps "20" seta cl_maxpackets "100" seta cl_packetdup "2"[/color] [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] | |
|